Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FauxPas | użytkownik

imię i nazwisko adresŁódź zarejestrowany05.04.2008 @21:00:31 ostatnio na stronie18.07.2013 @01:27:57

http://www.maxmodels.pl/garconta.html
http://www.maxmodels.pl/empereur_de_porcelaine.html


Profilowe by:
krynolina :D

Niedługo zaczynamy prace z Kievem.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty84 komentarze3387 posty na forum16

komputer / sprzęt
Nikon D60 (Shit! shti! ) i Kiev 88 <3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nolnejm    23.06.2011 @00:03:47
dziękuję bardzo. Masz świetne modelki szczególnie rudą
~rez47    22.06.2011 @23:59:03
Nie słyszałem jeszcze żeby komuś coś się stało w tym parku

Pozdraiwam i dziekuje za odwiedziny
~rdza    22.06.2011 @23:55:35
pozdrawiam Ciebie i Twoją wspaniałą modelkę
_______
im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
przestałem oceniać piszę to co widzę i czuję.........................
~GinGer1502    22.06.2011 @23:37:01
Podobno... Nie zaszkodzi kiedyś spróbować
Dzięki i pozdrawiam.
_______
"Chcesz ukryć twarz? Wyjdź nago"
~Stanisław Jerzy Lec
~sabyon    22.06.2011 @23:18:35
~montblant    22.06.2011 @18:02:47
fajne profilowe
_______
moje drugie konto http://pewex.digart.pl/ ...a co :D
~montblant    22.06.2011 @16:59:07
_______
moje drugie konto http://pewex.digart.pl/ ...a co :D
~maniius    22.06.2011 @16:17:11
w sumie racja, dobra uwaga
_______
nie dziękuj, oceń
~ciziewski    22.06.2011 @13:07:45
thx jaśniej było cała sesja jest bardzo jasna więc potrzebowałem pościemniać troszkę może za bardzo ścimniełem bo mi laptop za strasznie podbija kolorypozdr
ostatnio edytowane: 2011-06-22 13:08:49
~dedeliriumtremens    22.06.2011 @10:44:58
wszystko, co żyje i się rusza nie jest groźne, jak się tego nie atakuje
pozdrawiam i dzieki
_______
"still I am blowing soap bubbles, almost up to the sky.."
~Krejt    22.06.2011 @00:05:28
)
~annamilczynska    21.06.2011 @23:40:54
głupek
_______
Chcesz się skończyć, Grzegorz? - Możesz to nazwać, jak chcesz. Nazwa jest w tym wypadku obojętna. Żadna metafora nie zagra. Nie chcę już więcej kochać, cierpieć, czekać ani wierzyć w rzeczy, których nie potwierdza życie."
~RudaaaPaskudaaa    21.06.2011 @22:52:24
Dzięki
~przemko1969    21.06.2011 @22:44:40
Tak najprawdziwszy Pozdrawiam
_______
Żołnierze nie umierają, idą do NIEBA aby się przegrupować
~ughr    21.06.2011 @22:43:27
~maik0    21.06.2011 @22:41:48
bardzo ciekawa i mocna galeria poydrawiam
~RafalTurak    21.06.2011 @22:26:37
Dzięki
_______
rafspider
~youngii    21.06.2011 @22:26:24
dzięki
_______
Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył. - Robert Bresson
~krzysiek93    21.06.2011 @22:20:01
to zapraszam w takim układzie
~qlawa    21.06.2011 @22:09:38
dziękuję, tu również bardzo klimatycznie
~PHBs    21.06.2011 @22:03:57
pięknie dziękuję, ładna galeria
_______
somebody somewhere your life's going nowhere
~janek440    21.06.2011 @21:58:33
Dzięki za ocenę
~annamilczynska    20.06.2011 @22:05:26
dla nich to bez różnicy podobno .
_______
Chcesz się skończyć, Grzegorz? - Możesz to nazwać, jak chcesz. Nazwa jest w tym wypadku obojętna. Żadna metafora nie zagra. Nie chcę już więcej kochać, cierpieć, czekać ani wierzyć w rzeczy, których nie potwierdza życie."
~annamilczynska    20.06.2011 @21:54:22
idźźź tylko nie foć cyfrowo xd,ja też idę ale dla zwały bo się nie dostanę
_______
Chcesz się skończyć, Grzegorz? - Możesz to nazwać, jak chcesz. Nazwa jest w tym wypadku obojętna. Żadna metafora nie zagra. Nie chcę już więcej kochać, cierpieć, czekać ani wierzyć w rzeczy, których nie potwierdza życie."
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 29 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt